BELERICK TORCH GUARDIAN STARLIGHT SKIN EFFECTS VS. TIGER’S CLAW – MLBB SKIN COMPARISON SERIES

BELERICK TORCH GUARDIAN STARLIGHT SKIN EFFECTS VS. TIGER’S CLAW – MLBB SKIN COMPARISON SERIES


This is really good. Oh my gawd. Look at those mechanical gears. Waddup, humans? Kurumi here! And welcome to another episode of our Skin
Comparison Series! In this video, we are going to feature new
skins, and compare them with a previous skin of the
same hero. On this episode, we have Belerick’s Newest
skin, Torch Guardian. We will be comparing this skin with his previous
skin, Tiger’s Claw. This skin can be obtained by buying it in
the starlight shop using starlight gems. You need 3 starlight gems to buy this skin. You can obtain 1 starlight gem per month of
being a starlight member. Luckily, we have 3 starlight gems. So, we were able to buy this skin. In terms of his new skin, Belerick emits the
steampunk aura. It’s really nice to see more steampunk themed
skins. I love its appearance. Okay, so let’s move on. To begin, let’s check out Belerick’s basic
attacks. Those punches with his metal arms looks painful. Unfortunately, there is somehow no effect
on his punches. Now, let’s feature Belerick’s passive skill. The color changed into kinda brown. Well, at least the color changed. Now, let’s feature Belerick’s first skill. The color also changed into brown. It looks like a gush of oil instead of vines,
perhaps? It looks like a mudpool. Next, we have Belerick’s second skill effects. Now, this catches my interest. That glowing fist with flames looks really
scary. Compared with the nature-friendly fists,
I love this flaming fists of his. Lastly, we have Belerick’s ultimate skill
effects. This is really good. Oh my gawd. Look at those mechanical gears. And the steampunk vibes is really seen on
his ultimate skill. Now, that is a skin worth the wait. What do you think of this new skin of Belerick? Comment down below and tell us what you think! I have nothing to say anymore. Just don’t sell your internal organs, or arms,
hands, whatever. Just please don’t. Okay? Do not forget to like and share this video. Also, subscribe to our channel for more updates. For our skin giveaway event, check the Community
Tab on our YouTube channel for the mechanics. We have our ko-fi account just in case you
want to donate us some coffee funds. Check our ko-fi link on the description of
this video. See you on the next Skin Comparison! Cheers!!

Randy Schultz

Related Posts

17 thoughts on “BELERICK TORCH GUARDIAN STARLIGHT SKIN EFFECTS VS. TIGER’S CLAW – MLBB SKIN COMPARISON SERIES

  1. Norman Erram Jr. says:

    Ugh I want this and Alice's starlight. But Im too brokeee

  2. Valerie Panganiban says:

    This new skin doesn't seem to be nature-friendly. :3 I still prefer Belerick's sweet nature guardian image. :3

  3. KevinXelegant says:

    Not gonna lie I prefer tigers claw only because I feel like of how it’s suppose to be a tree

  4. Ryannzzz fan says:

    Im fine with anything

  5. Rasetsu Bass says:

    both Skins have their own appeal. in terms of appearance, it's a tie for me. on terms of effects, the Tiger Claw effects are very cool to the eyes. the effects of the steampunk skin are kinda dull and dark. but the ultimate effects give off a unique look. basically both are good, but they are uniquely cool in their own way.

  6. prince gaming says:

    new skin looks cool

  7. Kaito Zero says:

    Wtf guinever now
    Haha f***boy ka ata lol

  8. Kaito Zero says:

    How much you earn in youtube

  9. Mc Carlo Ovido says:

    IGN: NhickZY
    Rank: EPIC V 2☆
    NO.16 LOCAL TERISLA
    Very beautifull the Skin of BELERICK. Please Show the Boot Camp of Change'E.

  10. Fakestin Y. says:

    Omfg this new skin looks so badass !

  11. Karl Fernandez says:

    Hmm. Belerick wearing steampunk ironman suit. Cool concept.

  12. Ysniel _ says:

    The notification i received was about chou… so i was confused when the vid was about belerick

  13. pipescicle says:

    Torch Guardian, but I don't see fire in its skills. It's more like the techy side. Maybe change the name into Techy Guardian?

  14. Karl Fernandez says:

    "Oh my gawd, look at those mechanical gears"

  15. Gin Guiao says:

    Skin : fanny life guard
    IGN:Ginskie ^_^
    Thanks

  16. Gin Guiao says:

    IGN:Ginskie ^_^
    Rank: grandmaster 1 3star
    Top local DYRROTH
    THANKS

  17. I Am Godwyn says:

    Hey toym can you make a bootcamp vid for lapu2x cause i have his skin volcan and i want to use him but the problem is idk what should i buy item for him

    Thx by your fan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *